Subject: Erameditsiinis kokkupuutejuhtumite käsitlemine
From: "Egle Leinpuu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 17:26:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas te oskate mulle anda informatsiooni, et kuidas on teistes 
erameditsiiniasutustes lahendatud olukorrad kui esineb kutsealane 
kokkupuutejuhtum ja vajalik on infektsionisti vastuvõtt?

Haiglavõrgu arengukava haiglatesse aja broneerimisel on ooteaeg pikem kui 
soovitavad juhised, seda just näiteks kokkupuutejärgse profülaktilise ravi 
käsitluse mõttes.

Lugupidamisega

--

Lugupidamisega

Egle Leinpuu

Medita kliinik
E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

A Teguri 37b Tartu

I www.medita.ee

T 5 645 8430 või lühinumber 17101

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>